13.12.2016

 Захист науко-дослідницьких робіт Малої академії наук у гімназії № 191 ім. П.Г.Тичини 

    13.12.2016 в гімназії № 191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов відбувся І етап захисту науко-дослідницьких робіт Малої академії наук.
    МАН – це структурна складова системи позашкільної освіти, яка сприяє виявленню здібностей, обдарувань, і самовизначенню та реалізації учнів шляхом залучення їх до пошукової, експериментальної, дослідницької роботи в різних галузях науки і техніки. Старшокласникам гімназії така робота дає змогу відчути себе дослідником-науковцем та допомагає визначитися з майбутнім профілем навчання.


Навчальні онлайн ресурси

11.12.2016

Антикорупційні уроки Програми розвитку ООН у гімназії № 191 ім. П.Г.Тичини 

    09.12.2016 в гімназії № 191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов відбулися антикорупційні уроки для учнів 7,8,9 класів за матеріалами Програми Розвитку ООН United Nations Development Programme (UNDP) Ukraine спільно з освітнім порталом EdEra.
    Уже в давнину корупція розглядалася як соціальне зло, якого потрібно уникати, позбавлятися та протидіяти йому. Історичний досвід переконливо свідчить: пороки, аморальну поведінку людини в будь-якому суспільстві неможливо викорінити повністю – їх можна лише обмежити певною мірою. До механізмів, за допомогою яких на практиці можна реалізувати ці обмеження, можна віднести державу, етику, мораль, релігію, медіа, громадські організації, суди та ін. Корупція – це використання особою, наданих їй службових повноважень та пов’язаних із цим можливостей з метою одержання неправомірної вигоди. Розгорнуте визначення містить ЗУ «Про засади запобігання і протидії корупції». Згідно з макроекономічними і політекономічними дослідженнями, корупція є найбільшою перепоною до економічного зростання і розвитку країни, здатною поставити під загрозу будь-які перетворення чи суспільнозначущі реформи. Саме про це йшлося на уроках, які провела на високому професійному рівні учитель гімназії Світлана Юріївна Корбут.


10.12.2016

День учнівського самоврядування в гімназії № 191 ім. П.Г.Тичини

    08.12.2016 в гімназії № 191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов активісти учнівського самоврядування провели ряд цікавих заходів.
    Старшокласники вчилися висловлювати свої думки стосовно ролі учнівського самоврядування у житті гімназії під час дебатів «Учнівське самоврядування – реалії сьогодення». Для менших гімназистів було організовано традиційний квест «Лідерський крок», де діти змогли ознайомитися з роботою секторів самоврядування в ігровій формі. Педагогом-організатором Юлією Головатою було проведено чудовий пізнавальний тренінг для старост класів «Ми – команда». Цікавий, насичений день не тільки допоміг розкрити нові таланти наших гімназистів, а й показав, над чим ще варто попрацювати, адже досвід – це найкращий наставник.

 

Тренінг «Розвиток самосвідомості як запобіжник насильства» в рамках акції «16 днів проти насильства» в гімназії № 191 ім. П.Г.Тичини
    08.12.2016 в гімназії № 191 ім. П.Г.Тичини з метою формування в гімназистів позитивного іміджу здорової людини, розвитку комунікативних навичок та емоційно-вольової сфери особистості, психологом гімназії Неллі Левченко було проведено тренінг «Розвиток самосвідомості як запобіжник насильства» в рамках акції «16 днів проти насильства» для учнів 4 курсу.
    На жаль, ще й досі є люди, які вважають, що проблеми насильства не існує, що вона надумана, і людина, яка потерпає від насильства, сама його провокує, а інколи й просто прагне його. Така думка існує до цього часу через стереотипи в суспільстві, які не так легко зруйнувати. Саме про це йшлося на тренінгу, адже діти повинні уміти розпізнати насилля і захиститися від нього.


09.12.2016

Засідання диспут-клубу «Свобода слова» у гімназії № 191 ім. П.Г.Тичини 

    07.12.2016 в гімназії № 191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов у рамках Всеукраїнського тижня права та акції 16 днів проти насильства відбулося засідання диспут-клубу «Свобода слова» учнів 9-10 класів на тему «Підліткова злочинність міф, чи реальність».
    У ході змістовної дискусії з таких болючих питань сьогодення, як підліткова злочинність, перші ознаки протиправної поведінки дитини, небезпека Інтернету, причини підліткової злочинності гімназисти шукали способи вирішити проблему злочинності серед неповнолітніх. Розглянули питання чи можливе зниження віку кримінальної відповідальності та яка роль школи у вирішенні цієї проблеми? Думки дітей були конструктивними, вони вміють чітко і аргументовано висловлювати свою позицію. І велика заслуга в цьому модератора диспуту, нашого досвідченого педагога, вчителя історії та правознавства Тамари Михайлівни Бондаренко, яка вчить дітей мислити критично, доводити свою точку зору, навіть якщо вона суперечить загальноприйнятій.


Новые игры Alawar.