Інтерактивне заняття з елементами тренінгу з питань дотримання прав дітей, норм академічної доброчесності та педагогічної етики.
«Приклад — кращий учитель! Те, що ми робимо, проявляється виразніше, ніж те, що ми говоримо. Вкрай важливо, щоб дорослі в школах моделювали учням важливість вчитися ціле життя, спонукали їх до колективної праці та будили бажання постійно вдосконалюватися» (Денніс Спаркс).
В перший день канікул говорили про важливі і актуальні питання взаємодії учнів та учителів на уроці, аналізували лист Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Лутковської В.В. щодо збільшення звернень стосовно порушення права дітей на гідне ставлення та захист від насильства, розробляли дієві методи ефективної взаємодії між учасниками освітнього процесу в гімназії.
Тамара Бондаренко, учитель правознавства, ознайомила усіх присутніх з основними нормативно-правовими документами з питання що вивчається. Соціальним педагогом Світланою Корбут розроблено та запропоновано ефективні методи, щодо зменшення конфліктних ситуацій, надано конкретні рекомендації учителям щодо роботи з учнями, що потребують особливої уваги.
Враховуючи теоретичні аспекти правового поля, соціально-психологічні засади і психологічні особливості управління змінами, психологом гімназії Неллі Левченко було запропоновано в ігровій інтерактивній формі пройти декілька практичних завдань на розвиток позитивного самосприйняття, доброзичливих стосунків з колегами, самоконтролю, передача і застосування досвіду в складних ситуаціях навчального процесу.
Дякуємо усім колегам за змістовне і продуктивне заняття.