Игровые шаблоны DLE
Самая быстрая Диета

18.02.2022

Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність

Наш навчальний заклад бере участь у Всеукраїнському проекті "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність". Директор гімназії Світлана Лавриненко, учителі Бреус Світлана і соціальний педагог Корбут Світлана вже отримали неоціненні знання на відповідних курсах і поділились своїми надбаннями з гімназистами на Всеукраїнському уроці з медіа грамотності. Мета уроку – мотивувати наших учнів бачити, що світ навколо разюче змінюється, а відтак потрібно розвивати нові медіаосвітні компетентності, привернути увагу молодого покоління до розвитку критичного мислення. Учні 4 курсу 3 групи а також учні 7-х курсів під час уроку дізнавалися:

• Що таке медіа і як вони на нас впливають?

• Хто така медіаграмотна людина?

• Як убезпечити себе в інтернеті?

При виконання практичних завдань гімназисти відпрацьовували уміння захистити себе в умовах «епідемії» дезінформації та розвивали вміння протистояти фейкам.

Ми живемо у потужному інформаційному потоці. Щодня, щогодини та щохвилини ми опрацьовуємо безліч різноманітної інформації. Рух інформаційного потоку не спинити. Наше завдання – допомогти дітям не потонути у щоденному вирі, вони мають усвідомити та підкорити цей потік. Гімназисти мають не тільки знати, які небезпеки несуть із собою цифрові технології, а і як на нас впливає інформаційний тиск.

Виконуючи вправу «Моє медіаполе» учні повідомили, що багато часу витрачають на соціальні мережі та зрозуміли, що інформація у соціальних мережах не завжди корисна. До того ж важко розпізнати наскільки можна довіряти відповідям на питання, які вони шукають у соціальних мережах.

Урок завершився рефлексією вражень та аналізом почутої інформації. На цьому ми не зупиняємось, а плануємо зробити уроки медійної грамотності обов'язковими для всіх учнів нашої гімназії.

media literacy_2022

Новые игры Alawar.