21.12.2020
Нестандартні уроки
Як зробити так, аби учням стало цікавіше вчитися? Як досягти максимум результату за мінімум часу? Одна з інтерпретацій методики "Перевернутий клас" дозволяє учням відчути себе в ролі учителя.
Урок на закріплення знань про фізичну, психічу та духовну складові здоров'я учні-першокурсники провели в форматі проектної роботи під керівництвом учителя предмету "Основи здоров'я" директора гімназії Світлани Лавриненко. Самими учнями завчасно було приготовано різноманітні завдання, кросворди, ребуси, мультимедійні презентації. Вдалося залучити всіх учнів - хтось спробував себе у ролі вчителя, модератора, хтось - активного учасника. Діти вчилися правильно формулювати завдання та оцінювати роботу своїх однокласників. Формат дуже сподобався учням.
Завдання учителя - навчити учня вчитися самостійно , а шляхи повинні бути ефективними з урахуванням можливостей та здібностей кожного учня