Игровые шаблоны DLE
Самая быстрая Диета

Кафедра суспільно-гуманітарних наук. Зарубіжна література. Російська мова

Листопад 2011

83.3(0) Ковтонюк Л. Захисник «принижених та зневажених» Ф.Достоєвський. Доля. Особистість //Зарубіжна література.-2011.-№41-42.-С.3-6.

83.3(0) Сайко А. Любов до ближнього… надія на спасіння?! Утвердження християнських законів у романі Ф.Достоєвського «Злочин і кара» //Зарубіжна література.-2011.-№41-42.-С.13-14.

83.3(0) Владимирова Л. «Поэзии русской царица» (Л. Вышеславский) . Штрихи к литературному портрету Анны Ахматовой. Основные мотивы лирики поэтессы //Зарубіжна література.-2011.-№41-42.-С.15-16.

83.3(0) Гукова О. «Крихка» поезія Анни Ахматової  //Зарубіжна література.-2011.-№41-42.-С.17-19.

83.3(0) Куликова В. «Друзья мои, прекрасен наш союз!» Урок - семинар по творчеству Анны Ахматовой и Б. Пастернака   //Зарубіжна література.-2011.-№41-42.-С.20-21.

83.3(0Грут Л. Великая честность таланта… Романтический мир А. Блока    //Зарубіжна література.-2011.-№41-42.-С.22-24.

83.3(0) Гладка Л. Срібна доба російської поезії. 11-й клас//Зарубіжна література в школі.-2011.-№21.-С.13-21.

83.3(0) Пилипенко В. Система уроків з вивчення творчості Й.В.Гете. 9 клас //Зарубіжна література в школі.-2011.-№21.-С.22-26, №22.

83.3(0) Істоміна С. П’ять сходинок до знань (творчість Лі Бо та Ду Фу – вершина китайської лірики). 8 клас //Зарубіжна література в школі.-2011.-№21.-С.27-29.

83.3(0)  Діденко Т. Поль Верлен. Життєвий шлях. «Поетичне мистецтво»- віршовий маніфест символізму. Таємниця Верленівської «Осінньої пісні» //Зарубіжна література в школі.-2011.-№22.-С.10-16.

83.3(0)  Пєстова Л. Переродження Скруджа як наслідок осмислення свого життя у творі Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі» //Зарубіжна література в школі.-2011.-№22.-С.17-21.

83.3(0)  Арутюнян Л. Бінарний урок зі світової  літератури і математики за творчістю Омара Хайяма. 8-й клас  //Зарубіжна література в школі.-2011.-№22.-С.22-28.

83.3(0) Шкаруба О. Светлая печаль одиночества: времена года в лирике Басе//Зарубіжна література в школах України.-2011.-№11.-С.2-7.

83.3(0) Хроменко І. Літературна гра «Щасливий випадок»  «Срібна доба» // Зарубіжна література в школах України.-2011.-№11.-С.24-27.

83.3(0) Островська Г. Філософсько-художній синтез середньовічної культури у поемі «Божественна комедія» Данте, її алегоричний зміст //Зарубіжна література в школах України.-2011.-№11.-С.34-37.

83.3(0) Хроменко І. Методичні рекомендації щодо організації уроку за темою А.П. Чехова «Хамелеон» 6 клас //Зарубіжна література в школах України.-2011.-№11.-С.38-41.

83.3(0) Калиниченко М. Ломоносовский миф русской литератури   //Зарубіжна література в школах України.-2011.-№11.-С.61-65.

83.3(0) Щолок Г. Використання інформаційних технологій на сучасному уроці світової літератури ( Ч. Діккенс «Різдвяна пісня у прозі». Б. Пастернак: шляхи долі) //Всесвітня література.-2011.-№10.-С.21-31.

83.3(0) Щербина А. Порівняльна поетика європейської «Нової драми»: Г. Ібсен «Ляльковий дім», В. Винниченко «Брехня» //Всесвітня література.-2011.-№10.-С.35-39.

83.3(0) Степаненко Л. Лінгвістичний коментар  як засіб осягнення змісту й форми художнього твору. Урок-зіставлення за баладою Р.Л. Стівенсона «Вересовий трунок» //Всесвітня література.-2011.-№10.-С.40-43.

83.3(0) Кашуба Є. Художній твір як заклик до об’єднання вітчизни система уроків за нородною драмою «Вільгельм Телль» Ф.Шиллера //Всесвітня література.-2011.-№10.-С.43-47.

Жовтень 2011

83.3(0) Штейнбук Ф.Літературний портрет М.Булгакова//Всесвітня література.-2011.-№9.-С.36-43.

83.3(0) Соловей Т. Торжество любви и верности над смертью. Анализ  «Сказки  о мертвой царевне и о семи богатырях» А.С.Пушкина //Русская словесность в школах Украины.-2011.-№5.-С.25-30.

83.3(0) Сабельникова С. «Лишь доброе и верное сердце способно понять, простить и любить» Урок по сказке Х.К.Андрсена «Снежная королева» //Русская словесность в школах Украины.-2011.-№5.-С.31-33.

83.3(0) Гришанова Т. Как сословные представления героя сменяются подлинно человеческим сознанием. Уроки по изучению повести А.С.Пушкина «Капитанская дочка» //Русская словесность в школах Украины.-2011.-№5.-С.40-43.

83.3(0) Макаренко Т. Доброму всюди добре. Ш. Перро «Попелюшка». Ідея винагороди за людські чесноти та страждання //Зарубіжна література.-2011.-№37-38.-С.16-18.

83.3(0) Черняк Н. Казкова веселка. Літературна гра //Зарубіжна література.-2011.-№37-38.-С.19-21.

83.3(0) Василенко В. Байки, що вчать жити  //Зарубіжна література.-2011.-№37-38.-С.22-23.

83.3(0) Гузь О. «Кожна з моїх п’єс - це послання до людства» Методичні рекомендації до вивчення драматичної спадщини Дж. Б. Шоу//Зарубіжна література.-2011.-№37-38.-С.35-46.

83.3(0) Бойко Л. «И в древних рамах оживают лица, послушные волшебному перу…» Історія і доля людини в романі В.Скотта «Айвенго» //Зарубіжна література.-2011.-№39-40.-С.3-5.

83.3(0) Василенко В. Вогонь святості й шляхетності. Образи Ровени та Ребеки у романі В. Скотта Айвенго» //Зарубіжна література.-2011.-№39-40.-С.6-7.

83.3(0) Гарматюк Н. Славетні подвиги рицарів. Літературний турнір     //Зарубіжна література.-2011.-№39-40.-С.8-9.

83.3(0) Голота Н. «Людині благородній честь велить своє ім’я і гідність боронить!» Підсумковий урок-турнір за романом В.Скотта «Айвенго» //Зарубіжна література.-2011.-№39-40.-С.10-11.

83.3(0) Шудря Н. «Людина дії і поет, мислитель, вчений та дослідник…» //Зарубіжна література.-2011.-№39-40.-С.14-19.

83.3(0) Пуляк М. Істина в душі людини. Опозиція Фауст-Мефістофель 
// Зарубіжна література.-2011.-№39-40.-С.20-21.

83.3(0) Ступак Л. «Хто взнав її- без неї жить не може!2 Тема кохання , любові і краси в трагедії Й.В.Гете «Фауст» // Зарубіжна література.-2011.-№39-40.-С.22-24.

83.3(0) Кашуба Є. Німецький Шекспір. Система уроків з використанням методу «Слідом за автором» за драмою Ф.Шиллера «Вільгельм Телль», 9 клас // Зарубіжна література.-2011.-№39-40.-С.29-38.

83.3(0) Гузь О. «Своїми вчинками визначив власну долю» Методичні рекомендації до вивчення новели Т.Манна «Маріо і чарівник» в 11 класі (профільний рівень) // Зарубіжна література.-2011.-№39-40.-С.41-47.

83.3(0) Ключи к закодированному тексту романа М. Булгакова «Мастер и Маргарита». Альтернативный взгляд на произведение // Зарубіжна література.-2011.-№39-40.-С.15-50.

83.3(0) Бондаренко О. Антична література як вихідна основа європейських літератур. Людина та її світ в античній літературі //Зарубіжна література.-2011.-№33-35.-С.3-70.

83.3(0) Макогон В. Гомер «Іліада», 8 клас. Міфологічна історія Троянської війни та її відтворення в гомерівській епосі //Зарубіжна література в школі.-2011.-№17.-С.17-22.

83.3(0) Лисиця В. Уроки за темою «Байка у світовій літературі» //Зарубіжна література в школі.-2011.-№17.-С.22-32.

83.3(0) Діденко Т. Р.Л. Стівенсон «Вересовий трунок» як героїчна балада. Уславлення подвигу шотландського народу в боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи в баладі //Зарубіжна література в школі.-2011.-№18.-С.20-24.

83.3(0) Науменко К. Уславлення боротьби за незалежність у творі Р.М.Рільке «Пісня про правду». Роль народної пісні в оповіданні //Зарубіжна література в школі.-2011.-№19.-С.35-39

83.3(0) Дровосєкова Т. Франц Кафка. Зображення трагедії відчуження за новелою «Перевтілення». 11 клас //Зарубіжна література в школі.-2011.-№20.-С.16-21.

83.3(0) Бондар В. Два уроки за творчістю Гійома Аполінера. 11-й клас  //Зарубіжна література в школі.-2011.-№20.-С.21-28.

83.3(0) Кускова Л. «Мне имя Марина…» (сторінками творчості М. Цвєтаєвої) //Зарубіжна література в школі.-2011.-№20.-С.34-35.

 

Новые игры Alawar.