Психологу
Жовтень - Листопад 2011
88 Ціось А. Дізнайся більше про себе. Психологічний гурток для підлітків .-К.: Шкільний світ, 2011.-120с.-(Бібліотека «Шкільного світу».
88 Діти з особливими потребами в школі. Психолого-педагогічний супровід .-К.: Шкільний світ, 2011.-120с.-(Бібліотека «Шкільного світу».
88 Кідалова М. Факторна структура емоційних бар’єрів спілкування підлітків //Практична психологія та соціальна робота.-2011.-№10.-С.49-54.
88 Тітов І. Психологічні аспекти світогляду особистості //Практична психологія та соціальна робота.-2011.-№11.-С.2-5.
88 Поліщук В. Криза 17 років як перехідний період від підліткового та юнацького віку (дівчата) //Практична психологія та соціальна робота.-2011.-№11.-С.16-19.
88 Бабій М. Розвиток та прояв творчості у сучасній школі //Практична психологія та соціальна робота.-2011.-№11.-С.20-25.
88 Максименко С. Матеріали до програми «Психологія. 11 клас. Профільний рівень» //Практична психологія та соціальна робота.-2011.-№11.-С.31-63.
88 Ткачук А. Стратегії навчання обдарованої дитини //Шкільному психологу усе для роботи .-2011.-№11.-С.18-19.
88 Піскова О. Соціально-психологічний тренінг як один з ефективних видів інноваційних технологій //Шкільному психологу усе для роботи .-2011.-№11.-С.20-26.
88 Бабич О. План проведення тижня психології //Шкільному психологу усе для роботи .-2011.-№11.-С.35-38.
88 Взаємодія партнерів під час спілкування. Тренінг для учнів 9-11 класів //Шкільному психологу усе для роботи .-2011.-№11.-С.25-29.
88 Попова О. Професійний імідж учителя. Виступ з елементами ділової гри та дискусії //Психолог.-2011.-№38.-С.3-7.
88 Бак В. Любов як педагогічна категорія //Психолог.-2011.-№38.-С.8-13.
88 Спода Л. Формування комунікативної компетентності //Психолог.-2011.-№39.-С.11-16.
88 Рудь Л. Насилля та жорстокість в учнівському колективі //Психолог.-2011.-№39.-С.17-20.
88 Фурсенко О. Профілактика синдрому емоційного вигорання //Психолог.-2011.-№39.-С.24-29.
88 Мосієнко С. агресія та насилля у підлітків. Профілактично - корекційний семінар-тренінг //Психолог.-2011.-№40.-С.18-23.
88 Семібратова Т. Психокорекція загального психологічного стану методом малювання. Програма тренінгу //Психолог.-2011.-№42.-С.3-7.
88 Семібратова Т. Програма «Рівний – рівному» в освітньому процесі. Досвід підготовки інструкторів-підлітків //Психолог.-2011.-№42.-С.8-11.
88 Мосійчук Г. Що заважає особистості бути креативною? //Психолог.-2011.-№43.-С.3-4.
88 Воронкова О. Психологічна допомога обдарованим дітям //Психолог.-2011.-№43.-С.17-18.
88 Савусін М. Кришталеві діти Покоління «Пост-індиго» очима каліфорнійських психологів //Психолог.-2011.-№43.-С.23-28.