31.01.2018

Гордість гімназії

Понад 217 переможців районного етапу Всеукраїнських предметних олімпіад, 230 переможців та учасників різноманітних районних та гімназійних заходів отримали дипломи, грамоти та подяки з рук директора гімназії Світлани Лавриненко.

Дорогі діти, віримо, що ваша цілеспрямованість і завзяття, принесуть вам численні нагороди та відзнаки не тільки зараз, а й в майбутньому!

Не зупиняйтесь на досягнутом! Тільки вперед! Ми у вас віримо!

29.01.2018

Відзначення Дня пам'яті героїв Крут.

Минає рік за роком,
Нестанно дні пливуть,
І у віки залізним кроком
Герої Крут ідуть.
І креслять їх осяйні тіні
В безсмертя славну путь,
В віках віків бійці нетлінні,
Герої Крут не вмруть!

Бій українських вояків проти більшовицької армії на станції Крути затримав ворога на чотири дні. Таким чином добровольці утримали столицю на час, необхідний для укладання Брест-Литовського миру, який de-facto означав міжнародне визнання української незалежності.
Минуло майже сто років, а ми ізнову змушені обороняти власну незалежність ціною людських жертв.
«Пам’ятати своїх героїв дуже важливо, адже герої – це ті найкращі, яких ми втрачаємо. Тих, хто поповнили український національний пантеон на сьогодні, напевно, вистачить для виховання патріотизму на сотні років уперед. Але ми не знаємо/не пам'ятаємо їх, тому прагнемо нових, вважаючи, ніби їх бракує. Їх не бракує в нашій історії, крутянці в цьому пантеоні посідають особливе місце – вони одні з перших віддали свої життя за новопроголошену Українську державу», – вважає Голова Українського інституту національної пам’яті Володимир В’ятрович.

Крути стали початком нової доби в історії України. Без Крут навіть Акт 22 січня був би лише документом. Бойовий наказ наша мо­лодь виконала, пам'ять про героїв Крут оповита ореолом слави, стала взірцем та прикладом для наслідування майбутніх поколінь.
Щиро дякуємо за змістовні заходи учителям історії Світлані Бреус та Світлані Дереці.

24.01.2018

ІІІ урочиста церемонія нагородження переможців та учасників

І (районного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2018»

закладів освіти Дніпровського району.

 Учитель для школи — це те ж саме, що Сонце для Всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині.Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух... (А. Дістєрвег).

Сьогодні освітянська родина Дніпровського району урочисто вітала лауреатів та переможців відбіркового етапу конкурсу "Учитель року 2018". Поряд з конкурсантами, червоною доріжкою крокували і натхненники педагогічного завзяття - директори. 
У світлі софітів лунали теплі слова і привятання та мудрі педагогічні кредо, а щирі дитячі емоції зробили цю подію справжньою феєрією творчості, інтелігентності та краси.
Сучасний учитель - це творча особистість. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним та висококомпетентним. Конкурс "Учитель року" - це беззаперечно випробування, яке наші учителі Лариса Сидякіна та Роман Павленко під мудрим керівництвом директора гімназії Світлани Лавриненко пройшли на відмінно! 
Пишаємось Вами колеги! Віримо, що добро, яким Ви зігріваєте дитячі серця, повернеться до вас сторицею і принесе багато щастя, здоров`я, добра, сімейного благополуччя і злагоди у нашу гімназійну родину.

 


 

22.01.2018

Фотофлешмоб до Дня Соборності України

Здобутки попереднiх поколiнь продовжують своє життя в поколiннях прийдешнiх. Вони допомагають, пiдтримують зберiгати найсвятiше — пошану до наших батькiв, дiдiв; справу боротьби за Українську державу. 
Якось батько зібрав синів і сказав: «Сини мої! Живіть у мирі й злагоді, і тоді жоден ворог вам не страшний, ніхто не зможе вас здолати». Сини стали заперечувати. Кожен вважав, що зуміє побороти ворога самотужки.«Невже ви думаєте, що здолаєте ворога, коли кожен із вас, як та гілка, яку вітер хилить у різні боки, а як сильніше дмухне – то й зламає? – мовив батько. – Ось спробуйте зламати цей пучок гілля. Що, не можете? Тож запам’ятайте: нікому ще не вдалося перемогти людей, які тримаються одне за одного, як ці гілки»

 


Покровськ та Київ разом!

З нагоди Дня Соборності загальноосвітня школа № 2 міста-побратима Покровська Донецької області та гімназія № 191 міста Києва, долаючи сотні кілометрів, простягнули один до одного руки та відкрили свої серця. 

Щиро дякуємо 5-а класу ЗОШ №2 та класному керівнику за неймовірну хвилю позитиву та патріотизму. Нас не зупинили ні погодні умови, ні технічні проблеми, бо сила та щирість дитячих емоцій краще за тисячу слів!

Дякуємо за ініціативність та допомогу в організації заходу директору ЗОШ №2 Валентині Василівні Рудик та заступнику директора з ВР Валентині Василівні Макогон.

Висловлюємо подяку класному колективу 2-1 гімназії № 191 м. Києва під керівництвом класного керівника Олени Лук'янець за підготовку та участь у заході.

Далі буде...

 

  Відзначення Дня Соборності України.

Сьогодні, 22 січня, гімназія № 191 м. Києва разом з усім українським народом відзначає величну дату своєї багатовікової історії — День Соборності, свято об’єднання українських земель в єдину самостійну державу — Українську Народну Республіку.
22 січня 2018 року – не лише День Соборності України, але й 100-річчя самостійності УНР.
Впродовж Дня гімназисти брали участь у низці цікавих заходів, годинах спілкуваннях, учнівських конференціях. Говорили та дебатували про шлях України від проголошення незалежності і до сьогодення, про віру і надію молодого покоління у світле майбутнє.
Соборність – це символ. Символ боротьби за волю. Порозуміння між людьми.
Ми пишаємося, що ми – українці, а наша Вітчизна – Україна, земля, дорога та мила серцю кожного із нас.
Щиро дякуємо за проведення змістовних і таких важливих заходів Тамарі Бондаренко, Оксані Бєлкіній, Світлані Дереці.

 

 Тиждень географії

Зустріч гімназистів 5-6 курсів з Павлом Олексійовичем Масляком, українським науковцем, економіко-географом, професором кафедри географії України Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктором географічних наук, педагогом, вченим, громадським діячем, публіцистом, письменником, відмінником освіти, Заслуженим працівником освіти України. Академіком Академії наук вищої освіти України. Має понад 500 наукових і науково-публіцистичних праць. Автор і співавтор книг: Говорили про Україну, її унікальність та перспективи, про роль кожного громадянина в розбудові держави.
Щиро дякуємо за організацію та проведення цікавої і змістовної зустрічі Любові Кухар та Оксані Бєлкіній.

 


19.01.2018

 Психолого-педагогічний консиліум "Адаптація учнів І курсів до умов навчанням"

Шкільна адаптація - процес звикання до нових шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нового соціального середовища, результатом якого має бути пристосування, що є показником життєвої компетентності індивіда

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.
2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.
3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.
4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.
5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.
6. Не слід відразу ослабляти контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо.
7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.
8. Головне новоутворення підліткового вікового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого «Я». Підвищується інтерес до свого тіла, зовнішності.
9. Зростає дух незалежності, який впливає на стосунки підлітка в родині, школі.
10. У дітей настає криза, пов’язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки, з’являється страх перед невідомим дорослим життям.
11. Бажання звільнитися від зовнішнього контролю поєднується зі зростанням самоконтролю й початком свідомого самовиховання.
12. Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду. Підліток дуже вразливий і легко піддається впливам як позитивним, так і негативним. 
13. Розширюється коло спілкування, з’являються нові авторитети.
14. Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо.
15. У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.

 

Новые игры Alawar.