ІНСТРУКЦІЇ ОП ТА БЖ

Наказ від 28.06.2022 № 01-02/67 Про затвердження інструкцій з ОП, БЖ та ПБ

 

 ІНСТРУКЦІЇ

з охорони праці, безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва

 

номер інструкції

назва інструкції

документ для завантаження

№ 1

Інструкція з охорони праці директора гімназії

завантажити

№ 2

Інструкція з охорони праці для заступника директора з навчально-виховної роботи (НВР)

завантажити

№ 3

Інструкція з охорони праці для заступника директора з адміністративно-господарської роботи

завантажити

№ 4

Інструкція з охорони праці для голови профспілкового комітету гімназії

завантажити

№ 5

Інструкція з охорони праці для соціального педагога

завантажити

№ 6

Інструкція з охорони праці на робочому місці для вчителів та працівників гімназії

завантажити

№ 7

Інструкція вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності для класних керівників, керівників гуртків та працівників гімназії № 191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва

завантажити

№ 8

Інструкція програма вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності учнів під час освітнього процесу

завантажити

№ 9

Інструкція перелік питань первинного інструктаж для вчителів

завантажити

№ 10

Інструкція для проведення первинного інструктажу з безпеки життєдіяльності учнів у навчальних кабінетах та класних кімнатах

завантажити

№ 11

Інструкція з охорони праці для практичного психолога

завантажити

№ 12

Інструкція з охорони праці для керівника гуртка

завантажити

№ 13

Інструкція з охорони праці для бібліотекаря

завантажити

№ 14

Інструкція з охорони   праці для вихователя групи подовженого дня гімназії

завантажити

№ 15

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності дії вчителя та здобувачів освіти в аварійних ситуаціях

завантажити

№ 16

Інструкція з охорони праці при використанні технічних засобів навчання

завантажити

№ 17

Інструкція з безпеки життєдіяльності зі здобувачами освіти під час навчальних екскурсій, походів, туристично-краєзнавчих заходів, організованого відпочинку в лісі, прибережній зоні тощо

завантажити

№ 18

Інструкція з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час перебування у громадських місцях, проведення масових заходів на базі інших закладів освіти та установ

завантажити

№ 19

Інструкція з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час туристично-екскурсійних, групових перевезень на залізничному транспорті

завантажити

№ 20

Інструкція з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час туристично-екскурсійних, групових перевезень на автомобільному транспорті

завантажити

№ 21

Інструкція з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час групових поїздок, пішохідних екскурсій, пішохідного та дорожньо-транспортного руху учнів

завантажити

№ 22

Інструкція надання першої долікарської допомоги при одержанні травм під час екскурсій, походів

завантажити

№ 23

Інструкція з безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти в кабінеті

завантажити

№ 24

Інструкція з безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти у приміщенні та на території гімназії під час освітнього процесу

завантажити

№ 25

Інструкція про заходи безпеки на льоду

завантажити

№ 26

Інструкція про зменшення ризику травм в ожеледицю

завантажити

№ 27

Інструкція   з   безпеки життєдіяльності під час проведення зовнішнього незалежного тестування і державної підсумкової атестації

завантажити

№ 28

Інструкція правила безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти під час перерв

завантажити

№ 29

Інструкція з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час виконання трудових заходів на території закладу освіти та поза ним

завантажити

№ 30

Інструкція правила безпечної поведінки здобувачів освіти під час перебування в гімназійній їдальні

завантажити

№ 31

Інструкція з безпеки життєдіяльності учнів під час тривалих святкових днів

завантажити

№ 32

Інструкція з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час зимових канікул

завантажити

№ 33

Інструкція з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час весняних канікул

завантажити

№ 34

Інструкція з безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти під час проведення навчальної практики та літніх канікул

завантажити

№ 35

Інструкція з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час осінніх канікул

завантажити

№ 36

Інструкція з охорони праці та про надання першої медичної допомоги під час роботи в кабінетах підвищеної небезпеки

завантажити

БІОЛОГІЯ

№ 37

Інструкція з охорони праці для вчителя біології

 

№ 38

Інструкція з безпеки життєдіяльності при роботі в кабінеті біології (під час екскурсії, роботи на пришкільній ділянці)

 

№ 39

Інструкція з безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти під час екскурсій з біології

 

№ 40

Інструкція з безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти при виготовленні тимчасового мікропрепарату

 

№ 41

Інструкція з безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти під час роботи з мікроскопом

 

№ 42

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичних та лабораторних робіт із біології

 

№ 42/1

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи   «Будова клітини рослин»

 

№ 42/2

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Корінь і кореневі системи. Видозміни кореня»

 

№ 42/3

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова кореня у зв'язку з його функціями»

 

№ 42/4

Інструкція  з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи     «Пагін і його будова. Різноманітність пагонів»

 

№ 42/5

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Внутрішня будова стебла у зв'язку з його функціями»

 

№ 42/6

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Видозміни пагона»

 

№ 42/7

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова й різноманітність листків»

 

№ 42/8

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Внутрішня будова листка у зв'язку з його функціями»

 

№ 42/9

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова й різноманітність квіток»

 

№ 42/10

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи     «Будова й різноманітність плодів»

 

№ 42/11

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова водорості»

 

№ 42/12

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова мохоподібних»

 

№ 42/13

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова плауна булавовидного і хвоща польового»

 

№ 42/14

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова щитника чоловічого, або чоловічої папороті»

 

№ 42/15

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова голонасінних рослин»

 

№ 42/16

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова нижчих грибів»

 

№ 42/17

Інструкція. з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова вищих грибів»

 

№ 42/18

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Вегетативне розмноження рослин»

 

№ 42/19

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Визначення рослин класу Дводольні»

 

№ 42/20

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Визначення рослин класу Однодольні»

 

№ 42/21

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час практичної роботи «Розпізнавання видів кімнатних рослин»

 

№ 42/22

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вивчення особливостей тваринних клітин і тканин»

 

№ 42/23

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Спостереження за будовою та процесами життєдіяльності найпростіших з водойм і акваріума»

 

№ 42/24

Інструкція  з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вивчення будови прісноводної гідри (на постійних мікропрепаратах)»

 

№ 42/25

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вивчення зовнішньої будови й характеру рухів кільчастих хробаків (на прикладі дощового черв'яка або трубочника)»

 

№ 42/26

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вивчення ознак пристосованості в зовнішній будові ракоподібних до середовища існування»

 

№ 42/27

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вивчення ознак пристосованості в зовнішній будові комах до середовища існування»

 

№ 42/28

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Визначення комах з допомогою визначної картки»

 

№ 42/29

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вивчення зовнішньої будови та способу руху черевоногих молюсків (на прикладі акваріумних видів)»

 

№ 42/30

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Порівняння та визначення черепашок молюсків»

 

№ 42/31

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Зовнішня та внутрішня будова ланцетника (постійні мікропрепарати)»

 

№ 42/32

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вивчення зовнішньої будови та поведінки риб»

 

№ 42/33

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Порівняння скелетів земноводних і риб»

 

№ 42/34

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вивчення зовнішньої будови птахів і будови пір'я»

 

№ 42/35

Інструкція. з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вивчення особливостей будови скелета птахів» 

 

№ 42/36

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Мікроскопічна будова кісткової, хрящової та м'язової тканин»

 

№ 42/37

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Стомлення в разі статичного й динамічного навантаження. Вплив ритму й навантаження на розвиток стомлення»

 

№ 42/38

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Мікроскопічна будова крові людини»

 

№ 42/39

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Дія ферментів слини на крохмаль»

 

№ 42/40

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова шкіри, нігтя, волосини (макроскопічна й мікроскопічна)»

 

№ 42/41

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова головного мозку людини (вивчення за муляжами, моделями й пластинчастими препаратами)»

 

№ 42/42

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Визначення акомодації ока, реакції зіниць на світло»

 

№ 42/43

Інструкція. з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Виявлення сліпої плями на сітківці ока»

 

№ 42/44

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вимірювання порога слухової чутливості»

 

№ 42/45

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Безумовні й умовні рефлекси людини»

 

№ 42/46

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Будова суглобів. Перша допомога в разі ушкоджень опорно-рухової системи»

 

№ 42/47

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Зміна частоти серцевих скорочень і артеріального тиску»

 

№ 42/48

Інструкція. з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Реакція серцево-судинної системи на дозоване навантаження»

 

№ 42/49

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Вивчення кровообігу. Зміни в тканинах у разі порушення кровообігу»

 

№ 42/50

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Антропометричні вимірювання»

 

№ 42/51

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Спостереження нормальних і мутантних форм дрозофіл, їх порівняння»

 

№ 42/52

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Вивчення мінливості в рослин. Побудова варіаційного ряду й варіаційної кривої»

 

№ 42/53

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Ембріогенез хордових»

 

№ 42/54

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Будова статевих клітин»

 

№ 42/55

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Спостереження нормальних і мутантних форм дрозофіл, їх порівняння»

 

№ 42/56

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи

«Вивчення мінливості в рослин. Побудова варіаційного ряду й варіаційної кривої»

 

№ 42/57

Інструкція  з безпеки життєдіяльності під час проведення лабораторної роботи «Ембріогенез хордових»

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО

№ 43

Інструкція з охорони праці для вчителя природознавства

завантажити

№ 44

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичних робіт із природознавства

завантажити

№ 44/1

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Вимірювання маси й розмірів тіл»

 

№ 44/2

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Розділення сумішей»

 

№ 44/3

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Визначення розчинності речовин»

 

№ 44/4

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Визначення впливу світла на рослини»

 

№ 44/5

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Вивчення сторін горизонту з допомогою Сонця»

 

№ 44/6

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Позначення на контурних картах основних форм рельєфу України»

 

№ 44/7

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Властивості води»

 

№ 44/8

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Позначення на контурних картах водних об'єктів України»

 

№ 44/9

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Ознайомлення з будовою рослин»

 

№ 44/10

Інструкція. з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Способи розмноження рослин»

 

№ 44/11

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Складання харчового ланцюга в екосистемі акваріума»

 

№ 44/12

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Дослідження складу та властивостей ґрунту»

 

№ 44/13

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Підготовка насіння до посіву»

 

№ 44/14

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичної роботи «Вимірювання сили»

 

ФІЗИКА

№ 45

Інструкція з охорони праці для вчителя фізики

 

№ 46

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення уроків в кабінеті фізики та астрономії

 

№ 47

Інструкція з безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти під час проведення уроків у кабінеті (лабораторії) фізики гімназії

 

№ 48

Інструкція з безпеки життєдіяльності та охорони праці під час проведення практичних та лабораторних робіт із фізики

 

№ 48/1

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час виконання лабораторних робіт у 7 класі:

1. Визначення ціни поділки вимірювального приладу.

2. Вимірювання об’єму.

3. Визначення розмірів малих тіл.

4. Визначення маси тіла на важільних терезах.

5. Визначення густини твердого тіла.

6. Градуювання пружини і вимірювання сил динамометром.

 

№ 48/2

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час виконання лабораторних робіт у 7 класі:

1. Визначення виштовхувальної сили, що діє на занурене в рідину тіло.

2.  З’ясування умов плавання тіла в рідині.

3.  З’ясування умов рівноваги важеля.

4.  Визначення ККД при підніманні тіла по похилій площині.

 

№ 48/3

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час виконання лабораторних робіт у 8 класі:

1. Порівняння кількості теплоти при змішуванні води різних температур.

2. Визначення питомої теплоємності твердого тіла.

 

№ 48/4

Інструкція з охорони праці при виконанні лабораторних робіт у 8 класі:

  1. 1.Складання електричного кола та вимірювання сили

струму на різних ділянках кола.

  1. 2.Вимірювання напруги на різних ділянках електричного

кола.

  1. 3.Визначення опору провідника за допомогою амперметра і

вольтметра.

4. Визначення роботи і потужності електричного струму.

5. Визначення ККД установки  з електричним нагрівником.

6. Складання електромагніту і випробування його дії.

7.  Вивчення електромагнітного двигуна постійного струму.

 

№ 48/5

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час виконання лабораторних робіт у 8 класі:

Одержання зображень за допомогою лінзи.

 

№ 48/6

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час виконання лабораторних робіт у 9 класі:

1.Визначення прискорення тіла при рівноприскореному русі.

2.Визначення жорсткості пружини.

3.Визначення коефіцієнта тертя ковзання.

4.Визначення руху тіла, кинутого горизонтально.

5.Вивчення рівноваги тіл під дією декількох сил.

6.Вивчення руху тіла по колу під дією сил пружності і тяжіння.

7.Вивчення закону збереження механічної енергії.

8.Визначення прискорення вільного падіння за допомогою   маятника.

 

№ 48/7

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час виконання лабораторних робіт у 10 класі:

1. Послідовне і паралельне з’єднання провідників.

2. Визначення ЕРС, внутрішнього опору джерела струму.

3. Спостереження дії магнітного поля на струм.

4.Визначення питомого опору провідника.

 

№ 48/8

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час виконання лабораторних робіт у 10 класі:

1. Вимірювання заряду електрона.

 

№ 48/9

з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час виконання лабораторних робіт у 10 класі:

1. Вивчення одного з ізопроцесів.

2. Визначення модуля пружності гуми.

  1. 3.3. Вимірювання вологості повітря.

 

№ 48/10

Інструкція з охорони праці при виконанні лабораторних робіт у 11 класі:

1. Вивчення явища електромагнітної індукції.

2   Визначення показника заломлення скла.

3.   Спостереження інтерференції та дифракції світла.

4. Вимірювання довжини світлової хвилі за допомогою

     дифракційних ґраток.

5.   Спостереження суцільного та лінійчатого спектрів.

6. Вивчення треків заряджених частинок за готовими

     фотографіями.

 

ХІМІЯ

№ 49

Інструкція з охорони праці для вчителя хімії

 

№ 50

Інструкція з безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти в кабінеті хімії

 

№ 51

Інструкція з безпеки   життєдіяльності під час виконання демонстраційних дослідів для вчителя, лаборанта в кабінеті (лабораторії) хімії

 

№ 51/1

Інструкція з охорони праці при користуванні спиртівкою

 

№ 51/2

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності при роботі зі скляним посудом та іншими виробами зі скла

 

№ 51/3

Інструкція про правила безпечної роботи при нагріванні

 

№ 51/4

Інструкція з охорони праці під час роботи з металевим натрієм

 

№ 51/5

Інструкція з охорони праці при роботі з кислотами і лугами

 

№ 51/6

Інструкція з безпеки життєдіяльності при роботі з органічними розчинниками в кабінеті хімії

 

№ 51/7

Інструкція з охорони праці зберігання хімічних реактивів

 

№ 52

Інструкція про правила електробезпеки в кабінеті хімії

 

№ 53

Інструкція з надання першої (долікарської) медичної допомоги потерпілим в кабінеті хімії

 

№ 54

Інструкція з пожежної безпеки у кабінеті хімії

 

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

№ 55

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення занять з основ цивільного захисту

 

№ 56

Інструкція з охорони праці учителя з предмета «Захист України»

 

№ 57

Інструкція первинного інструктажу з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час занять у кабінеті предмету «Захист України»

 

№ 58

Інструкція з охорони праці  під час проведення навчальних занять у кабінеті «Захист України» (тирі) 

 

№ 59

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення занять з вогневої підготовки

 

№ 60

Інструкція з безпеки життєдіяльності про надання

долікарської медичної допомоги під час занять предмета «Захист України»

 

№ 61

Інструкція з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час занять з предмету «Захист України»

 

№ 61/1

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення занять з рукопашного бою

 

№ 61/2

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення занять з прикладної фізичної підготовки та виконання фізичних вправ на нестандартному обладнанні легкоатлетичного або гімнастичного майданчику

 

№ 61/3

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення занять на смузі перешкод

 

№ 61/4

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення шкільних спортивних (оборонно-спортивних) змагань

 

№ 61/5

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення навчально-польових занять

 

№ 61/6

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення стрільб

 

№ 62

Інструкція з пожежної безпеки під час проведення занять предмета «Захист України»

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

№ 63

Інструкція з охорони праці під час занять із фізичного виховання та спортивних гуртках

 

№ 64

Інструкція з   охорони праці для вчителя   фізичного виховання

 

№ 65

Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення навчальних занять у спортивній залі та на спортивних майданчиках

 

№ 65/1

Інструкція з охорони праці та безпеки   життєдіяльності під час занять на відкритому спортивному майданчику

 

№ 65/2

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час занять зі спортивних ігор (футбол, волейбол, гандбол)

 

№ 65/3

Інструкція з безпеки життєдіяльності на заняттях із баскетболу

 

№ 65/4

Інструкція з безпеки життєдіяльності при проведенні дитячих спортивних та рухливих ігор

 

№ 65/5

Інструкція з безпеки життєдіяльності для учнів під   час занять гімнастикою

 

№ 65/6

Інструкція для   учнів з безпеки життєдіяльності під   час занять легкою   атлетикою

 

№ 65/7

Інструкція з   безпеки життєдіяльності під час занять з лижної підготовки та ковзанярства

 

№ 65/8

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час занять плаванням

 

№ 65/9

Інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час плавання у відкритих водоймах

 

№ 65/10

Інструкція з   безпеки життєдіяльності на заняттях настільного тенісу

 

ІНФОРМАТИКА

№ 66

Інструкція з охорони праці для вчителя інформатики

 

№ 67

Інструкція з безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти, які навчаються в кабінеті інформатики та обчислювальної техніки, під час роботи з дисплеями ПК

 

№ 68

Інструкція з охорони праці під час роботи з ПК

 

№ 69

Інструкція програма первинного інструктажу з питань охорони праці зі здобувачами освіти в кабінеті інформатики

 

ШКІЛЬНИЙ ТАБІР

№ 70

Інструкція програма вступного інструктажу з охорони праці для працівників шкільного табору

завантажити

№ 71

Інструкція  програма вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності для здобувачів освіти, які перебувають у шкільному таборі

завантажити

№ 72

Інструкція посадова начальника шкільного табору з денним перебуванням

завантажити

№ 73

Інструкція посадова для вихователя літнього табору

завантажити

№ 74

Інструкція з охорони праці під час організації літнього табору

завантажити

№ 75

Інструкція з пожежної безпеки під час організації літнього табору

завантажити

МЕДИЦИНА

№ 76

Інструкція посадова інструкція лаборанта медичного кабінету

завантажити

№ 77

Інструкція з охорони праці щодо надання першої долікарської допомоги

завантажити

№ 78

Інструкція посадова інструкція медичної сестри

завантажити

№ 79

Інструкція з охорони праці для працівників харчового блоку

 

ХАРЧОВИЙ БЛОК

№ 80

Інструкція правила особистої гігієни працівників харчового блоку їдальні гімназії №191 м. Києва

 

№ 81

Інструкція з охорони праці для працівників, експлуатуючих електричні плити

 

№ 82

Інструкція з охорони праці для працівників, експлуатуючих електричні сковороди

 

№ 83

Інструкція з охороні праці для працівників, які використовують побутові холодильники

 

№ 84

Інструкція з охорони праці при експлуатації універсального електричного привода

 

№ 85

Інструкція з охорони праці для кухаря

 

№ 86

Інструкція з охорони праці для мийника посуду

 

№ 87

Інструкція з охорони праці під час користування холодильником

 

№ 88

Інструкція з охорони праці під час роботи з мікрохвильовою піччю

 

№ 89

Інструкція по дотриманню електробезпеки на харчовому блоці та в їдальні

 

№ 90

Інструкція по експлуатації електроводонагрівача

 

№ 91

Інструкція по експлуатації електром’ясорубки

 

№ 92

Інструкція по експлуатації електричної плити

 

№ 93

Інструкція з охорони праці під час роботи на посудомийній машині

 

№ 94

Інструкція з охорони праці при роботі з електроплитою

 

№ 95

Інструкція з охорони праці при роботі з електром’ясорубкою

 

№ 96

Інструкція з охорони праці під час виконання робіт з ручної обробки сировини для приготування їжі

 

№ 97

Інструкція з охорони праці при експлуатації смажильних шаф

 

№ 98

Інструкція з охорони праці при експлуатації шафи пекарської електричної

 

ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ

№ 99

Інструкція з правил дорожнього руху для здобувачів освіти

завантажити

№ 100

Інструкція обов’язки і права пішоходів

завантажити

ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА

№ 101

Інструкція з охорони праці щодо пожежної безпеки

завантажити

№ 102

Інструкція про заходи пожежної безпеки в приміщенні гімназії

завантажити

№ 103

Інструкція заходи пожежної безпеки по підтриманню протипожежного режиму в кабінеті

завантажити

№ 104

Інструкція пожежна безпека для здобувачів освіти

завантажити

№ 105

Інструкція про загін юних пожежних

завантажити

№ 106

Інструкція з пожежної безпеки на виборчих дільницях

завантажити

ПРАЦІВНИКИ

№ 107

Інструкція з охорони праці для секретаря-діловода

 

№ 108

Інструкція з охорони праці для лаборанта

 

№ 109

Інструкція з охорони праці для гардеробника

 

№ 110

Інструкція з охорони праці для двірника

 

№ 111

Інструкція з охорони праці для сторожа

 

№ 112

Інструкція з охорони праці для робітників, які обслуговують будівлю гімназії

 

ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКА

№ 113

Інструкція з охорони праці в електрощитвій

Гімназії №191 ім. П.Г. Тичини Дніпровського району м. Києва

 

№ 114

Інструкція з електробезпеки для I групи

 

№ 115

Інструкція з охорони праці для персоналу, який не має електротехнічної підготовки

 

№ 116

Інструкція пам’ятка по електробезпеці у гімназії (для персоналу під час навчання на І-ІІІ групу допуску з електробезпеки)

 

№ 117

Інструкція посадові обов'язки електрика (енергетика), робітників з обслуговування будівель гімназії №191

 

№ 118

Інструкція з охорони праці для електромонтера

 

№ 119

Інструкція з охорони праці під час роботи з переносним електроінструментом

 

ТЕХНІЧНІ РОБОТИ

№ 120

Інструкція з охорони праці під час експлуатації теплового пункту

 

№ 121

Інструкція з охорони праці під час виконанні разових робіт по благоустрою території, обрізанню заростей кущів, обпилюванню дерев, виконанню посадочних робіт

 

№ 122

Інструкція з охорони праці при роботі з газонокосаркою

 

№ 123

Інструкція з охорони праці під час прибирання приміщень та території гімназії

 

№ 124

Інструкція з безпеки праці при виконанні робіт пов’язаних з миттям, протиркою, утепленням вікон

 

№ 125

Інструкція положення «Про забезпечення спецодягом та засобами індивідуального захисту»

 

№ 126

Інструкція з охорони праці під час проведення поточних ремонтних робіт в гімназії

 

№ 127

Інструкція з охорони праці при виконанні слюсарних робіт

 

№ 128

Інструкція з охорони праці під час прибирання снігу

 

№ 129

Інструкція з охорони праці при роботах із застосуванням переносних драбин та драбинок

 

№ 130

Інструкція з охорони праці під час роботи з ручним немеханізованим інструментом

 

№ 131

Інструкція з охорони праці при роботі на копіювальних апаратах.

 

НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ

№ 132

Інструкція щодо доведення сигналів (повідомлень) органів цивільного захисту про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій до населення міста Києва

завантажити

№ 133

Інструкція для керівників закладів освіти щодо протидії можливим терористичним актам

завантажити

№ 134

Інструкція чергового адміністратора навчального закладу в разі виникнення надзвичайної ситуації

завантажити

№ 135

Інструкція для охоронця (сторожа) у разі екстремальної ситуації у вихідні і святкові дні та з 18.00 до 08.00 у будні

 

 

Поради психолога

 Підлітковий вік. Криза. Відсутність мотивації до навчання.
Що робити?

1440742047 1

 Симптоми  кризи підліткового віку (12-13 років):
 

  • Зниження продуктивної навчальної діяльності ( а також спроможністю нею займатися) навіть у тих сферах, де підліток обдарований ( часто це зумовлюється переходом від конкретного до логічного мислення).
  • Негативізм. Підліток ніби відштовхується від оточуючих. Схильний до сварок, порушень дисципліни, у нього часто виникає внутрішнє занепокоєння, невдоволення, прагне самотності та самоізоляції.

Нові умови розвитку підлітків зумовлюють нову соціальну ситуацію розвитку підлітків.

Головним мотивом стає спілкування з однолітками. Це виявляється у часто повторюваному вислові підлітків: «Ми ходимо до школи не тільки вчитися, але й спілкуватися».

Тому поступово провідною діяльністю цього віку стає інтимно-особистісне спілкування з однолітками (навчання залишається основним видом діяльності).

Суттєво змінюються психологічні особливості навчання підлітків:

  • підлітки обирають такі способи навчання, які роблять їх більш незалежними, більш дорослими в їх очах ;
  • виникають нові мотиви учіння: прагнення влаштуватись у майбутньому , прагнення самоствердження і самовдосконалення, необхідність виконувати вимоги батьків;
  • оцінка для підлітків є статусом, показником рівня знань, стимулом;
  • підлітки активно випробовують свої сили в організація різних заходів, суспільно-політичне життя тощо.

Мовлення підлітків розвивається за чотирма напрямками:

1)як засіб спілкування;
2)як спосіб набуття знань;
3)як інструмент  творення  та засіб вираження  емоційних станів і вольової  регуляції  поведінки;
4)як об'єкт вивчення

Психологічні особливості спілкування і взаємин підлітків з дорослими характеризуються такими проявами:

  • підлітки не погоджуються на нерівноправні стосунки, оскільки вони не відповідають їх уявленням про власну дорослість та самостійність. Вони вимагають поваги, довіри, самостійності, обмежують права дорослих і розширюють свої. Часто це призводить до невиконання розпоряджень дорослих, нехтування обов'язками, протесту;
  • конфліктність виникає за умови, коли зміни в розвитку особистості підлітка випереджають корективи стосунків з дорослими;
  • характер спілкування підлітків з дорослими істотно впливає на особливості самооцінки підлітків, їм потрібна довіра.

Дорослі у соціальній ситуації розвитку підлітків виступають в якості значущих осіб. 

         Але цей «п'єдестал» може зайняти будь-хто:

  • масовий кумир (популярний співак або актор тощо),
  • вчитель (у рольовій позиції дорослого друга), 
  • батьки (якщо вчасно і правильно зреагували на кризу).

Одна з основних проблем– відсутність бажання та інтересу дітей вчитися, отримувати знання. 

Мотивація до навчання запрограмована в нас від природи: отримане знання або заволодіння новим вмінням винагороджується виплеском гормонів щастя. Навчання можна навіть перетворити в одержимість, тому дуже важлива правильне дозування стимуляції.

Відсутність мотивації  до навчання часто веде до стійкої неуспішності та інтелектуальної пасивності. Неуспішність, в свою чергу, веде до відхилень у поведінці.

Важливо, щоб батьки контролювали процес навчанном і враховували індивідуальні особливості дитини.

 

Рекомендації для батьків щодо підвищення мотивації

навчання учнів підліткового віку

1. Не заважайте підліткові вчитися самостійно.

2. Навчальна праця цікава тільки тоді, коли вона різноманітна. Не повторюйте вдома шкільну систему.

3. Будь-яка людина виконує діяльність із задоволенням тільки тоді, коли вона розуміє, для чого це потрібно. Підліток не знає, де йому можуть знадобитися знання з фізики, хімії, алгебри чи інших предметів? Покажіть ці області.

4. Купуйте цікаві книги, довідники по різним навчальним дисциплінам. Можливо, через інтерес до цих книг сформується інтерес до предмету в цілому. Підтримуйте допитливість своїм інтересом до відкриттів своєї дитини.

5. Не поспішайте полегшити працю підлітка (зробити за нього домашнє завдання, вимагати від вчителя скасувати який-небудь вид роботи). Але і не змушуйте дитину переробляти завдання, виконувати нудну монотонну роботу, заучувати додатково важкий та незрозумілий матеріал. Навчання повинно бути важким, але посильним.

6. Вселяйте в дитину впевненість, що у нього все неодмінно вийде. Розповідайте про те, які проблеми у навчанні виникали у вас в дитинстві.

7. Ні в якому разі не карайте дитину за невдачі у навчанні. Це сприяє зниженню мотивації.

8. Не заважайте дитині самовизначатися, розвиватися.

9. Батькам бажано відмовитися від акцентів, які пригнічують навчальну мотивацію і орієнтування підлітка на отримання оцінки (повинності, матеріальну винагороду, активне наполягання вчитися тільки на «10-12» і т.д.).

10. Пам’ятайте: якщо підліток проявляє небажання вчитися – це не примха, а крик про допомогу. Не лайте, а з’ясуйте причини такої поведінки.

 

 

Поради батькам пятикласників

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу.

Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність - як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

11. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі. 

  • Навчання – один з найважливіших видів праці, а розумові сили і можливості  дітей неоднакові.
  • Непотрібно вимагати від дитини неможливого. Важливо визначити, до чого вона здібна, та як розвинути  її розумові здібності.
  • Розвивайте цікавість, інтелектуальні бажання, ініціативу і самостійність дитини в навчанні та всіх її справах.
  • Здоровя дитини – крихка кришталева куля й тримають її три Атланти: спадковість, спосіб життя  та середовище.
  • Обовязково помічайте й заохочуйте навіть мало помітні успіхи ваших дітей у навчанні та поведінці.
  • Памятайте – дитина дзеркало життя своїх батьків.
Новые игры Alawar.