Игровые шаблоны DLE
Самая быстрая Диета

Материалы

 Міжнародні проекти eTwinning Plus в гімназії № 191 м. Києва

 2016-2017 н.р.

За результатами роботи гімназії у 2016 2017 навчальному році три проекти було нагороджено Національним Знаком Якості, а також всі три проекти було визнано на Європейському рівні і нагороджено Європейським Знаком Якості. Щиро дякуємо за плідну працю керівника пректу, учителя англійської мови Олені Лук'янець!

З вересня 2016 року гімназія № 191 продовжила активно працювати в Європейській програмі eTwinning. В цьому навчальному році до участі у програмі було залучено 4 учителя гімназії (Лук’янець О.Г., Лісова А.П., Ніколаєва К.В., Фріцлер Н.В.) і 120 учнів, було реалізовано 4 проекти, які завершилися в травні – червні 2017 року.

Найуспішнішим проектом 2016 – 2017 навчального року був проект Mr BeanMrs Lentil and their tiny peas celebrating the International Year of Pulses (Містер Бін, Місіс Лентіл та їх маленьки горошки, які святкують міжнародний рік бобових), якій   було обрано найкращим проектом у грудні 2016 року.

Проект спрямовано на поглиблення знань з біології, екології, іноземних мов та інформаційних технологій. Працюючи у проекті гімназисти формують та розвивають навички спілкування іноземними мовами, поглиблюють знання та удосконалюють базові компетентності у природничих науках, а саме біології, хімії та географії. Проект передбачає широке застосування інформаційних технологій. Виконуючи завдання проекту гімназисти опановують нові онлайн інструменти, а також, формують навички самоосвіти. Різні форми взаємодії: індивідуальні дослідження, робота з іноземним партнером, в командах робить проект привабливим для підлітків та формує лідерські якості і навики командної співпраці. Етапи реалізації проекту: Влітку школи- партнери з Франції та Іспанії виростили бобові рослини на присадибних шкільних ділянках і зібрали перший врожай у серпні. Наша гімназія долучилась до проекту у вересні 2016, коли ми отримали насіння для висадки та проведення експерименту. У жовтні школи - партнери з різних Європейських країн висадили отримані насіння в ґрунт в своїх класних приміщеннях і вдома у деяких учнів, щоб прослідити вплив зовнішнього середовища та етапи розвитку бобових рослин. Учні нашої гімназії вели щоденник спостережень, де кожного дня вони відмічали зміни у рослин, та записують свої висновки та враження. Гімназисти вивчили основні біологічні терміни англійською мовою для спілкування і обговорення результатів з партнерами. Також, використовуючи дидактичні матеріали, розроблені французьким учителем, для гімназистів було проведено урок по вмісту поживних речовин у бобових та визначенню якості здорового харчування учня. Протягом року було проведено 5 відео конференцій для учителів та учнів, на яких учасники мали можливість узагальнити свої знання та поділитися результатами своїх спостережень. В жовтні 2016 року учитель з Греції проводила відео урок для учнів з Греції та наших гімназистів. По закінченню якого, учні працювали в міжнародних командах і виконували інтерактивні завдання.

Ще один з проектів, який було реалізовано гімназистами 7 класів, Around Europe in 40 Days ( Навколо Європи за 40 днів). Проект побудовано на ідеї роману Жюля Верна "Навколо світу за 80 днів". До проекту було залучно 20 Європейських країн. Уявні герої, які були обрані учнями в ході проекту, Уільям і Джесіка подорожували Європою і вивчали ці  20 країн, їх традиції та культуру. Метою проекту було створення мотивуючого міжнародного середовища для ознайомлення учнів з історією, географією, літературою, культурою, традиціями та мовами різних Європейських країн.

Залучення учнів різних країн до співпраці з міжнародними партнерами та в мультикультурних командах, формування толерантного ставлення до різних націй, існування у мирі та порозуміння з іншими народами. Реалізуючи проект учасники використовували інформаційно-комунікативні технології, опановали нові ресурси та онлайн інструменти. Гімназисти вдосконалили компетенції іншомовного спілкування, культурної обізнаності та розуміння специфіки вираження різних культур. Проект було реалізовано наступним чином: До проекту залучені команди 20 Європейських країн. В жовтні 2016 року гімназисти обрали партнерів з різних країн таким чином, щоб учні з усіх 20 країн були нашими партнерами. Протягом жовтня - листопада гімназисти знайомилися зі своїми партнерами та листувались з ними на форумі TwinSpace, таким чином було створено мотивуюче середовище та співпраця між усіма учасниками проекту. На уроках англійської мови гімназисти розповідали про своїх партнерів та ділилися враженнями. У жовтні 2016 року було проведено конкурс на кращого аватара, використовуючи ресурси VOKI , DOPPELME. Також, проведено голосування, яка команда буде подорожувати разом з героями проекту в якій  Європейській країні. Нашій гімназії випало подорожувати протягом 2 днів у Туреччині і представляти цю країну. Учні були поділені на команди і досліджували певні турецькі місця, складаючи діалоги між Уільямом і Джесікою. По результатам подорожі кожна команда зробила записи та представила діалоги героїв у спільному журналі, доступ до якого відкрито всім учасникам на GOOGLE Диск, а також створено електронний журнал https://goo.gl/jLjZCm

Учні 5 класу 1 групи взяли участь у проекті Learning Adventures with Multicultural Mystery Skype (Навчальні пригоди з міжкультурним Містері Скайп).Містері Скайп - це навчальна гра, створена учителями для мотивації учнів та розвитку навичок іншомовного спілкування. Дві команди з різних країн спілкуються через Скайп і запитуючи Так/Ні питання дізнаються про країни - учасниці конференції. Коли команди відгадали походження та місце перебування партнерів, вони  розповідають про себе, знайомляться ближче та виконують різні інтерактивні завдання у співпраці. 

Метою проекту є створення мотивуючого міжнародного середовища для ознайомлення учнів з історією, географією, літературою, культурою, традиціями та мовами різних Європейських країн. Залучення учнів різних країн до співпраці з міжнародними партнерами та в мультикультурних командах, формування толерантного ставлення до різних націй, існування у мирі та порозуміння з іншими народами. Гімназисти розвивали та вдосконалювали уміння спілкування іноземними мовами, культурної обізнаності та розуміння специфіки вираження різних культур. Наша гімназія долучилась до проекту в жовтні місяці. В проекті брали участь 30 учнів 5 А класу (2 курс 1 група). В жовтні місяці було проведено конкурс емблеми проекту, в якому перемогла робота нашої учениці Давиденко Анни і тепер наша сова є емблемою проекту. З жовтня 2016 наша команда зіграла з командами з Фінляндії, Іспанії, Туреччини, Латвії та Польщі. В листопаді – грудні гімназисти брали активну участь створенні новорічних історій. Робота проводилась у співпраці з Європейськими партнерами. Одна країна починала історію, а інші по черзі продовжували. Всі історії були надруковані на інтеактивній дошці. Також, гімназисти приготували новорічні привітальні листівки своїм партнерам танаписали привітання різними мовами на дошці Padlet. Партнерами було створено і завантажено на TwinSpace інтерактивний квест, в якому гімназисти взяли активну участь. 

Програма eTwinning сприяє професійному розвитку учителів. З вересня 2016 року керівник проекту Олена Лук'янець закінчила два дистанційних курси та взяла участь у декількох онлайн семінарах та конференціях, що допомогло познайомитися з сучасними педагогічними технологіями та обговорити нові ідеї в колі однодумців. Олена Георгіївна постійно поширює набуті знання серед українських колег, за нагоди проводить майстер – класи та бере участь у семінарах та конференціях. Протягом навчального року Олена Лук'янець представляла програму eTwinning та роботу гімназії в проектах на практичних майстер-класах для українських та Європейських учителів. Також, на зустрічі учителів – учасників програми eTwinning Plusз східних та центральних регіонів України, проводила тренінги з використання онлайн інструментів та технологій, які учителі можуть використовувати на уроках в школі і для успішної реалізації проектів.

В листопаді 2016 року керівник проекту Олена Лук'янець провела дві відеоконференції з використанням платформи eTwinning, в якій взяли участь учителі з України та Голандії.

Новые игры Alawar.