Игровые шаблоны DLE
Самая быстрая Диета

Материалы

Звіт про роботу гімназії № 191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов у міжнародних проектах eTwinning у 2014  – 2015 навчальному році

    Міжнародне співробітництво є одним з провідних напрямків діяльності нашої гімназії. Завдяки чому ми маємо можливість збагачувати свій навчальний та науковий потенціал, обмінюватись досвідом з колегами з-за кордону, використовувати світовий досвід, сприяти розповсюдженню в світі досягнень України в області освіти і науки.
    У цьому навчальному році міжнародна діяльність гімназії була реалізована в рамках міжнародного проекту eTwinning Plus під керівництвом учителя англійської мови Лук’янець О.Г. Протягом року реалізовано 5 проектів програми eTwinning Plus до яких залучено біля 70 учнів 5, 8 та 10 класів гімназії.
    Проект "Healthy body healthy mind" об’єднав 12 Європейських шкіл. Проект розраховано на академічний рік. Учасниками проекту стали найменші учні гімназії, п’ятикласники, які восени зробили та представили на сайті роботи про популярні види спорту в Україні, про спорт в школі та уроки фізичного виховання, а також дослідили та зробили презентацією про здорове харчування. Найбільшим партнером гімназистів в проекті стали литовські школярі разом з їхньою учителькою Гражиною Лікпетрине. В жовтні була проведена відеоконференція, на якій гімназисти представили себе, познайомилися зі своїми партнерами по проекту, домовилися про план дій на цей рік. Учні були в захваті від нагоди спілкуватися англійською з однолітками з іншої далекою країни. Цей захід став надзвичайною мотивацією для гімназистів для подальшого вивчення англійської мови. Протягом року гімназисти листувалися зі своїми литовськими друзями та разом вдосконалювали англійську мов, вивчали культуру та традиції наших країн. Робота в проекті допомогла формувати та розвивати навички комунікації, співпраці, лідерські та ІКТ.

    З жовтня 2014 разом з учнями перших курсів ми працюємо в проекті "Let do the puzzle and bind the countries together". Проект було обрано з метою розширення партнерських зв’язків з турецькими школярами. До проекту залучені учні 5 класів гімназії, які цікавляться турецькою культурою та традиціями, та планують вивчати турецьку мову. Працюючи в проекті з жовтня 2014 року гімназисти встигли познайомитися з партнерами, представити себе, гімназію та підготували декілька презентацій про Україну, українську культуру та традиції. Щоб представити себе, учні створили свій образ Voki, презентація груп і школи була виконана за допомогою інструменту Glogster, а презентація країни була зроблена в Animoto або Prezi, що допомагало розвивати навички 21 століття. Працюючи в проекті наші учні дізналися не тільки про Туреччину та про інші Європейські країни, їх культуру та національні традиції, а також опанували нові онлайн інструменти. В квітні місяці кожна школа  – партнер створила пазл, на якому представила свою країну. Всі роботи були об’єднані в один спільний проект, який представлений в однієї із шкіл та всі матеріали розміщені на TwinSpace eTwinning. Результатом проекту став електронний щоденник, в якому зібрані творчі роботи всіх учасників.

    В жовтні 2014 року учитель англійської мови гімназії Лук’янець О.Г. відвідала міжнародний контактний семінар eTwinning в Словенії, присвячений впровадженню сучасних ігрових технологій у навчальний процес. В роботі семінару взяли участь 80 учителів з Європейських країн, які активно працюють в освітньому проекті eTwinning.
    Протягом трьох днів учителі з різних країн були активними учасниками майстер-класів та інтерактивних лабораторій, на яких були розглянуті питання запровадження сучасних ігрових технологій в навчальний процес, були представлені найкращі проекти Європейських колег та відбулось знайомство з новою платформою освітньої програми eTwinning.
    Найцікавішими були презентації он-лайн ресурсів Treasure Hunt та Kahoot, які дозволяють використовувати ігрові форми на уроках, збільшують зацікавленість учнів у вивченні шкільних предметів. На семінарі були створені всі умови для спільної роботи учителів, планування нових проектів та відбулась їх реєстрація. Знання і навички, отримані на семінарі, застосовувалися протягом навчального року для успішної реалізації міжнародних проектів в гімназії та мотивації гімназистів.

    На конференції Олена Георгіївна зустріла колег  – однодумців, учителів з Польщі та Болгарії, з якими було засновано спільний проект "Щасливі діти на нашій планеті" (Happy kids on our planet). В рамках проекту кожна школа представила не тільки учнів та учителів, а також познайомила зі своєю школою, містом та країною. В січні 2015 року відбулася зустріч учасників проекту на міжнародному фестивалі "Lingua Franca" в місті Банско, Болгарія. Гімназисти зустрілися зі своїми партнерами з Болгарії, Польщі та Харківської гімназії.
    В рамках фестивалю українські та болгарські учні представили історію, культуру та традиції своїх країн, взяли участь у спільних проектах по дослідженню мов, а також розвивали та вдосконалювали навики перекладу та мовлення болгарською, українською, російською та англійською мовами. Кожна команда мала нагоду представити національну кухню, а також опанувати практичні навики приготування страв. Українські учасники проекту навчили своїх партнерів готувати вареники, а болгарські учні представили свою національну страву "Баниця". Обидві страви вийшли дуже смачними і за декілька хвилин зникли, залишив тільки позитивні емоції та приємні спогади учасників проекту.
    7 січня учасники фестивалю були запрошені в столичну школу СОУ 51 ім. Єлизавети Багряної. Учні та учителі відвідали уроки комп’ютерної графіки, інформатики та англійської мови. Українські та болгарські школярі взяли участь в інтерактивній грі "Treasure Hunt" та дослідили особливості української та болгарської історії, культурі та традицій. У другій половині дня всі учасники фестивалю відвідали Болгарський національний історичний музей.
    Перебуваючи в місті Банско, яке є сучасним гірськолижним болгарським курортом, учасники фестивалю проводили багато часу разом на свіжому повітрі спілкуючись та катаючись на лижах, санчатах та ковзанах.
    Участь у фестивалі дала можливість українським школярам не тільки розширити партнерські зв’язки з болгарськими школами та зустрітися віч на віч-на-віч учасникам проекту eTwinning "Щасливі діти на нашій планеті", а також отримати нові знання та навички. Українські учителі  – амбасадори програми eTwinning Plus Лук’янець О.Г., Київська гімназія № 191, та Алексєєва С.О., Харківська гімназія № 82, проводили з учнями інтерактивні заняття з використанням онлайн ресурсів Kahoot, Padlet, Calameo та ін., а також ділились досвідом використання ігрових технологій в навчальному процесі зі своїми болгарськими колегами.
    Атмосфера фестивалю була дружня і сприятлива для реалізації спільних проектів. Всі учасники фестивалю потоваришували та навіть не хотіли від’їжджати додому. Сьогодні наша співпраця продовжується. Учні спілкуються у соцмережі Facebook та на порталі програми eTwinning.

    Ще один проект The Image of the Other "Образ друга" було розпочато на конференції в Словенії. Партнерами в проекті стали гімназія № 191 м. Києва та словенська школа Antona Ingoliča Spodnja Polskava м.Прагерско, Словенія. Вже на конференції учитель гімназії Лук’янець О.Г. передала листи та подарунки гімназистів своїм новим партнерам по проекту зі Словенії Віді Бомбек та її учням. Згідно плану проекту один раз на місяць учасники обмінювалися листами на попередньо узгоджену тему. Гімназисти, учні 5 класів гімназії, написали листи своїм словенським партнерам і розповіли про себе, про свій будинок та про свій звичайний шкільний день, про свої мрії та плани на майбутнє, а також про літній відпочинок.

    В 2014  – 2015 навчальному році учні гімназії № 191 міста Києва стали активними учасниками міжнародної програми "Занурення в англомовне середовище", яка проводилося на базі однієї з найкращих британських шкіл the Wellington Academy з 07 грудня по 21 грудня 2014 року.
    Протягом двох тижнів команда гімназії в складі 7 учнів та учителя англійської мови Лук’янець Олени Георгіївни мала унікальну можливість відвідувати уроки, отримати досвід навчання в британській школі та знайти нових друзів. Програмою було передбачено знайомство з англійською культурою та традиціями.
    В суботу 13 грудня гімназисти відвідали місто Вінчестер, давню столицю Великої Британії. Учні пройнялися різдвяною атмосферою міста, відвідали міський історичний музей, Вінчестерський собор та почули легенду і побачили орден Короля Артура та лицарів Круглого столу.
    В неділю 14 грудня гімназисти досліджували історію Великої Британії, відвідуючи столицю країни, місто Лондон. Першим об’єктом дослідження став Тауер. Три години, проведені в стінах старого замку, пролетіли як одна мить, але ми дізналися багато цікавих фактів з життя монархів та місцевих жителів, а також побачили скарби королів Великобританії. Це був чудовий день, повний позитивних вражень. Гімназисти відвідали Біг Бен, Вестмінстерське Абатство, Трафалгарську площу та багато інших історичних місць.
    В суботу 20 грудня учні гімназії відвідують місто Портсмут, яке з давніх часів відоме своїми морськими гаванями та портом, а з недавніх часів все місто можна побачити з 170 метрової висоти Spinnaker Tower.
    З понеділка по п’ятницю команда гімназії жила звичайним шкільним життям. Кожного дня гімназисти мали шість уроків з 9 до 15 години, а потім підготовка домашнього завдання та самоосвіта до 17. Після вечері з 18.00 учні мали вільний час для спілкування, спільних спортивних ігор та проектів. Дні проходили цікаво та насичено. Команда гімназії насолоджувалася кожною миттю спілкування з британськими партнерами.
    Найбільш цікавими уроками для нас в Wellington Academy були уроки кулінарії, будівництва, основ здоров’я та природничих наук. Дивовижним було те, що в британській школі більше уваги приділяється формуванню та розвитку життєве необхідних навичок та навичок самообслуговування. Навіть дівчатам цікаво було опанувати навики будівництва та працювати з будівельними інструментами, а хлопці отримали неабияке задоволення на уроках кулінарії, випікаючи торти та пиріжки.
    Школа the Wellington Academy обладнана комп’ютерною технікою за сучасними стандартами і тому на абсолютно всіх уроках учителі застосовують сучасні технології та нові освітні онлайн ресурси. На уроках немає проблем з порушенням дисципліни, тому що всі учні зайняті справою, яка їм цікава. Учні навчаються самостійно, а учитель є організатором навчання. Наша співпраця продовжується, гімназисти і далі листуються зі своїми партнерами та виконують спільні навчальні проекти.

    Для успішної реалізації міжнародних проектів та залучення гімназистів до роботу клубу Лук’янець О. Г. активно застосовує ігрові технології. Це допомагає їй створити творче мотивуюче середовище для успішного оволодіння знаннями та формування навичок учнів, а крім того привносить елемент змагання, розвиває лідерські якості та вміння працювати в команді. Освітні он-лайн ресурси kahoot, treasure hunt, pedlet не тільки формують знання та вдосконалюють IT навики, а й урізноманітнюють форми роботи на засіданнях клубу eTwinning.
    Робота з учнями в міжнародних проектах проводиться на освітній платформі www.thebigchallenge.com. Кожен учень має свій профіль на сайті і знаходить друзів для спілкування з різних Європейських шкіл відповідно до своїх уподобань та інтересів. Спільні проекти, ігрові змагання, тести та листування допомагаю розширити коло наших партнерів та мотивувати гімназистів до міжнародної співпраці.

    Будучи українським амбасадором програми eTwinning, Олена Лук’янець взяла участь в міжнародному семінарі для амбасадорів «Навчаємось один від одного», який відбувся з 9 по 12 липня 2015 року в місті Мелліха, Мальта. В роботі семінару взяли участь 25 амбасадорів з Мальти, України, Латвії, Польщі та Португалії.
    Амбасадори мали можливість відвідати майстер – класи з ораторського мистецтва, організації та проведення онлайн курсів та тренінгів для учителів, представити власний досвід роботи та дізнатися про цікаві та корисні онлайн інструменти Thinglink, Penzu, Incredibox, Storify etc., зав’язати дружні стосунки, які в майбутньому переростуть в успішні проекти та співпрацю.    
    Господарі семінару, мальтійські амбасадори, представили ігрові технології, які вони використовують для реалізації проектів. Всі учасники семінару взяли активну участь у вікторині, яка проводилася за допомогою QR code, а також познайомилися з онлайн ресурсом  Aurasma, який дозволяє перетворити статичні образи в динамічні. Вивчаючи можливості Aurasma, команди змусили малюнки з національними образами співати народні пісні. Це було дуже весело.
    Один із захоплюючих майстер – класів було присвячено музиці. Амбасадор з Польщі представив онлайн ресурси, які він використовує для пошуку фонової музики для своїх проектів та презентацій, а також навчив створювати власну музику. Отриманні знання та навики будуть у нагоді для роботи в проектах та вдосконалення учнівських робіт, а ігрові елементи, які використовують ці ресурси, безумовно сподобаються гімназистам та колегам.
    У наступному навчальному році роботу в проектах eTwinning буде продовжено. Ми визначили основні пріоритети та напрямки нашої роботи і будемо запроваджувати нові технології в навчальний процес та залучати гімназистів до Європейської освітньої мережі.

Новые игры Alawar.